Informacja

32 494 30 75 lub 792 465 126

fotomega@fotomega.pl

Gwarancja i serwis

Gwarancja
W sprawach reklamacji produktów objętych gwarancją producenta zalecamy kontaktować się bezpośrednio
z autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi. Kontakty do serwisów znajdują się poniżej.

Serwisy głównych producentów sprzętu


Większość producentów posiada w Polsce autoryzowane serwisy wykonujące zarówno naprawy gwarancyjne, jak również pogwarancyjne. Dlatego, po wystąpieniu usterki, należy reklamowany towar bezpiecznie zapakować w oryginalne bądź zastępcze opakowanie i wysłać bezpośrednio do jednego z Punktów Serwisowych podanych poniżej. Prosimy dołączyć również następujące elementy:
- kopię dowodu zakupu (fakturę lub paragon fiskalny),
- kartę gwarancyjną,
- jak najdokładniejszy opis występującego problemu, okoliczności wystąpienia,
- swoje dane kontaktowe wraz z telefonem.


Nikon
Serwis i pomoc techniczna: http://www.nikon.pl/pl_PL/service_support/pl_service_informations.page
Formularz zlecenia naprawy sprzętu w ramach gwarancji Nikon: http://services.vspdata.cz/pl/nikon/case-new/

Serwis Nikon
: http://www.nikon.pl/pl_PL/service_support/service_support_article.page
Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
ul. Łopuszańska 38B,
02-232 Warszawa
tel.: 22 460 87 60 Serwis i pomoc techniczna
e-mail: service@nikon.pl
Godziny pracy serwisu: poniedziałek 10:00 - 18:00, wtorek - piątek 08:30 -16:30

Canon, Sony
Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video: http://www.e-csi.pl/
ul. Żytnia 15
01-014 Warszawa
tel.: (22) 379 20 90
fax: (22) 379 20 91; e-mail: info@e-csi.pl

Punkty serwisowe Canon: http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/Services_Locator/
Pomoc Techniczna (Helpdesk) Canon, tel. 22 583 4307
(wartość zależy od: pory dnia, o której jest wykonywane połączenie, liczby klientów w kolejce, czasu potrzebnego do udzielenia odpowiedzi na pytania pozostałych
klientów)
Pomoc Techniczna (Helpdesk) dostępna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00
Podczas kontaktu proszę o przygotowanie następujących danych.
Nazwa produktu i jego model (np. EOS 650D)
Numer seryjny Twojego urządzenia
Jaki system operacyjny zainstalowany jest na Twoim komputerze (np. Windows 8 ; Mac OS 10.8)
Numer poprzedniego kontaktu z Pomocą Techniczną (Helpdesk). Podanie tego numeru ułatwi kontakt i przyśpieszy uzyskanie pomocy.

Sony
Autoryzowane Centra serwisowe Sony: http://www.sony.pl/res/attachment/file/62/1115201437162.pdf
Pomoc techniczna: https://www.sony.pl/support

HP
Punkty serwisowe HP: http://pl.scribd.com/doc/13208953/Punkty-Serwisowe-HP#scribd
Kontakt HP - telefoniczne wsparcie posprzedażowe: http://www8.hp.com/pl/pl/contact-hp/phone-assist.html

Lenovo
Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.
Oddział w Polsce
ul. Gottlieba Daimlera 1
02-460 Warszawa
Tel. + 48 22 395 6476

Fax: +48 22 395 6464
Kontakt: http://shop.lenovo.com/pl/pl/contact/
Dział reklamacji: tel.: +48 22-295-49-50
Infolinia czynna jest w dni powszednie w godzinach 9.00-18.00.
Centra serwisowe Lenovo: http://www.lenovo.com/pl/pl/Centra%20Serwisowe%20Lenovo.pdf
http://www.lenovo.com/contact/pl/pl/Centra_Serwisowe.pdf
https://www.lenovo.com/pl/pl/Centra_Serwisowe_-_Lenovo_PL_Ver_Feb_2011.pdf


Olympus
Naprawa sprzętu, serwis i bezpłatna infolinia: http://www.partner.olympus.pl/serwis.html
Portal serwisowy Olympus: https://consumer-service.olympus-europa.com/external/
Serwis aparatów fotograficznych Olympus
Tel. +48 22 366 00 66
Infolinia techniczna 00800 6710 8300
Infolinia serwisowa 00800 6710 8400
Wyślij maila z zapytaniem: dso@olympus.pl

Panasonic
Punkty serwisowe: http://serwisy.info.pl/serwis_panasonic.php

Samsung
Znajdź centrum serwisowe Samsung: http://www.samsung.com/pl/support/servicelocation/

Zelmer
Infolinia Serwisowa Zelmer: 801 005 500
Znajdź punkt serwisowy Zelmer: http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/punkty-serwisowe

Centrum pomocy Zelmer: http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy

Philips
Dział Obsługi Klienta Philips Polska: http://www.philips.pl/content/B2C/pl_PL/support-home/support-contact-page.html
Punkty Serwisowe sieci Philips: http://www.philips.pl/content/dam/b2c/suj/pl/category-pages/regulaminy/Serwisy_Philips_AGD_RTV_Czerwiec_2016.pdf


W sprawie reklamacji gwarancyjnych, towarów producentów nieobjętych spisem powyżej, prosimy kontaktować się z naszą firmą. Prosimy nie wysyłać sprzętu na nasz adres bez wcześniejszego uzgodnienia.

 

Więcej informacji odnośnie reklamacji znajduje się w regulaminie rozd. XII. Niezgodność Towaru z umową, reklamacje.

Sklep ze sprzętem fotograficznym FotoMega

W swojej działalności stawiamy przede wszystkim na Państwa uznanie, jak również rozwój firmy i profesjonalizm obsługi.

Ze wszystkich sił będziemy starać się być dla Państwa przyjaznym e-sklepem, aby nasza współpraca układała się na najwyższym poziomie.

Newsletter

Bądź na bieżąco z ofertą naszego sklepu - łap informacje o promocjach i nowościach prosto na e-mail!

Zamknij