Informacja

32 494 30 75 lub 798 465 555

fotomega@fotomega.pl

Reklamacje i zwroty

W sprawach reklamacji produktów objętych gwarancją producenta zalecamy kontaktować się bezpośrednio
z autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi. Kontakty do serwisów znajdują się w zakładce "Gwarancja i serwis". Ten sposób przebiegu reklamacji jest krótszy niż załatwiany pośrenio przez sklep FOTOMEGA.


Proces reklamacyjny
Odnośnie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży lub gwarancji producenta, jak również nieprawidłowego wykonania usług dodatkowych można kontaktować się także z FOTOMEGA.

Reklamacje można składać pisemnie za pomocą formularza reklamacyjnego, który należy przesłać e-mailem na adres fotomega@fotomega.pl lub złożyć w siedzibie sprzedawcy - ul. Wodzisławska 159, 44-200 Rybnik lub przesłać na adres MPCOMP Michał Pustelnik ul. Wodzisławska 159, 44-200 Rybnik. Czas odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne wynosi do trzech dni.

Klient dostarcza reklamowany towar do siedziby Sprzedawcy osobiście lub przesyła na własny koszt oraz odpowiedzialność. Prosimy o solidne zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas transportu, odesłanie w oryginalnym bądź zastępczym opakowaniu wszystkich części zestawu wraz z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.

Odbiór reklamowanego towaru następuje w siedzibie firmy MPCOMP lub za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej, InPost Paczkomaty na koszt Kupującego. Towar jest gotowy do odbioru zazwyczaj do 14 dni roboczych.

Przed odesłaniem reklamowanego produktu do firmy MPCOMP prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza reklamacyjnego.

 

Kontakt w sprawie reklamacji:

tel.: 792 465 126

lub 32 494 30 75

email: fotomega@fotomega.pl

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.FOTOMEGA.PL

 

Miejscowość, data: …....................................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ….....................

Adres konsumenta(-ów):


Adres e-mail: ...............................

Nr telefonu: ......................

Data złożenia zamówienia:..........................

Nr zamówienia: ...........................

Dowód zakupu, nr: …...............................

Reklamowany produkt:


Powód reklamacji, opis usterki:

 

Uwagi dodatkowe:



Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu postępowania reklamacyjnego.

 

Sklep ze sprzętem fotograficznym FotoMega

W swojej działalności stawiamy przede wszystkim na Państwa uznanie, jak również rozwój firmy i profesjonalizm obsługi.

Ze wszystkich sił będziemy starać się być dla Państwa przyjaznym e-sklepem, aby nasza współpraca układała się na najwyższym poziomie.

Newsletter

Bądź na bieżąco z ofertą naszego sklepu - łap informacje o promocjach i nowościach prosto na e-mail!