W sprawach reklamacji produktów objętych gwarancją producenta zalecamy kontaktować się bezpośrednio z autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi.
Kontakty do serwisów znajdują się w zakładce "Gwarancja i serwis". Ten sposób przebiegu reklamacji jest krótszy niż załatwiany pośrednio przez sklep FOTOMEGA.
Proces reklamacyjny
Odnośnie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży lub gwarancji producenta, jak również nieprawidłowego wykonania usług dodatkowych można kontaktować się także z FOTOMEGA.
Reklamacje można składać pisemnie za pomocą formularza reklamacyjnego, który należy przesłać e-mailem na adres fotomega@fotomega.pl lub złożyć w siedzibie sprzedawcy -
ul. Wodzisławska 159, 44-200 Rybnik
lub przesłać na adres MPCOMP Michał Pustelnik ul. Wodzisławska 159, 44-200 Rybnik.
Czas odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne wynosi do trzech dni.
Klient dostarcza reklamowany towar do siedziby Sprzedawcy osobiście lub przesyła na własny koszt oraz odpowiedzialność. Prosimy o solidne zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas transportu, odesłanie w oryginalnym bądź zastępczym opakowaniu wszystkich części zestawu wraz z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
Odbiór reklamowanego towaru następuje w siedzibie firmy MPCOMP lub za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej - na koszt Kupującego.
Towar jest gotowy do odbioru zazwyczaj do 14 dni roboczych.
Przed odesłaniem reklamowanego produktu do firmy MPCOMP prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza reklamacyjnego.
Kontakt w sprawie reklamacji:
tel.: 516 512 401
lub 32 494 30 75
email: fotomega@fotomega.pl
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.FOTOMEGA.PL
Miejscowość, data: …....................................
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ….....................
Adres konsumenta(-ów):
Adres e-mail: ...............................
Nr telefonu: ......................
Data złożenia zamówienia:..........................
Nr zamówienia: ...........................
Dowód zakupu, nr: …...............................
Reklamowany produkt:
Powód reklamacji, opis usterki:
Uwagi dodatkowe:
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu postępowania reklamacyjnego.
© FotoMega.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.